רואה חשבון במרכז

תוכן עניינים
רואה חשבון במרכז
רואה חשבון במרכז

בחירת רואה חשבון במרכז

רואה חשבון הוא בעל מקצוע אשר מכיר היטב את חוקי המס ושיכול לעזור בניהול הכספים ותכנון פעולות בצורה מקצועית. כמעט כל בעלי העסקים נעזרים בו אך הם לא היחידים שצריכים את הידע שלו. שכירים, בעלי נכסים, משקיעים ורבים נוספים יכולים לחפש אחר רואה חשבון במרכז.

על אף שעבודתו של רואה החשבון היא לסייע בכל הקשור בנושאים חשבונאיים, ברור כי לכל אחד יש התמחות שונה וכל אחד נותן שירות ייחודי. ישנם כאלו שמספקים שירותים בעיקר לעסקים קטנים, ישנם כאלה שמעניקים ייעוץ לחברות וכאלה שמתמחים גם בתחומים שנוגעים לכל אחד ואחת כמו פנסיה, תכנון מס בין דורי ודומיהם.

ההתמחות המקצועית של רואה החשבון במרכז

בעת בחירת רואה חשבון יש לשאול מהי המומחיות שלו. במה הוא הכי מקצועי. ברור כי כולם עברו את מבחני הלשכה, אך מכאן והלאה כל אחד ביצע את ההתמחות שלו במקום אחר וכל אחד התעמק בתחום ספציפי. ישנן סוגיות רבות שדורשות היכרות מעמיקה עם החומר ועם החוקים כאשר בעל המקצוע הנכון יכול לעזור לא רק לפעול על פי החוק אלא גם לחסוך עלויות רבות.

חיסכון העלויות מתבצע תודות להיכרות עם ההזדמנויות אשר עומדות בפני כל אחד ואחת. למשל, החוק מאפשר לבצע פיצול עסקאות, הוא מאפשר לחסוך כסף בקרנות שונות ולקבל זיכוי במס והוא מאפשר להימנע ממס שבח בשל מכירת דירה במקרים מסוימים. כל המידע הזה שווה המון ויש לפנות לרואה החשבון כדי לתכנן נכון את ההתנהלות או להתייעץ איתו גם לאחר שבוצעו פעולות כדי לראות כיצד להשיב כספים בצורה חוקית.

רואה חשבון במרכז שזמין לבצע את הפעולות הנדרשות

נושא חשוב מאד שיש להתייחס אליו בעת פניה לרואה חשבון נוגע לזמינות שלו. מצד אחד עליו להיות עסוק בלקוחות הנוכחיים ולתת להם את השירות הטוב ביותר. מצד שני עליו להיות זמין לטפל בנושא הרלוונטי ובזמן המתאים ביותר.

ישנם מקרים בהם חשוב שרואה החשבון יהיה זמין במהלך החודש לשאלות שונות. למשל במקרה של עסקים אשר רוצים לקבל החלטות בנוגע לרכישות, מכירות ולקבל דו״חות שונים ולהתייעץ באופן כללי על האפשרויות שלהם. ישנם מקרים בהם יש לטפל באופן ספציפי וממושך וחשוב שבעל המקצוע יוכל להיות זמין עבור העבודה הנדרשת. חשוב מאד כבר בהתייעצות הראשונית לברר מהי הזמינות שלו ולוודא שהוא יוכל ללוות את התהליך בצורה הטובה ביותר.

חשיבותו של המפגש הראשוני עם רואה החשבון במרכז

המפגש הראשוני עם רואה החשבון נועד להעלות שאלות, לגלות האם הוא בעל המקצוע המתאים לטפל בנושא המבוקש וגם לקבל הצעת מחיר. בעבר כל המפגשים היו מתבצעים פנים אל פנים אך היום ישנם אמצעים טכנולוגיים שמאפשרים לקיים פגישה רצינית ומקצועית גם בלי לצאת באופן פיזי ממקום העבודה או מהבית.

לרוב הפגישה הראשונית מיועדת להעלאת שאלות ובחינה של שני הצדדים שהם יכולים לעבוד יחדיו בצורה המיטבית. יש להקדיש תשומת לב לפגישה, להגיע עם שאלות ולהיות קשובים לתשובות. בסיום הפגישה אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר (מיד בסיום או לאחר מכן במייל) ולהחליט האם לעבוד יחדיו או לא. חשוב לזכור כי המקצועיות והשירות האיכותי צריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות בבחירת בעל המקצוע.

טיפים לעבודה נכונה עם רואה חשבון במרכז

בחירת רואה חשבון היא שלב אחד בעבודה המשותפת. נכון, הוא יבצע את רוב העבודה החשבונאית אך כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר יהיה עליו לקבל את החומר הנדרש ולתקשר עם הלקוח. אלו ארבעת הטיפים לעבודה משותפת טובה:

ככל שרואה החשבון יבין מהם הצרכים של הלקוח כך יהיה לו קל יותר לספק אותם ולכן יש להעלות שאלות ולהעלות כל בקשה.

 כדאי מאד כבר בתחילת הדרך לבקש לתקשר דרך המייל (או גם דרך המייל). תקשורת כזו מאפשרת לשלוח שאלות וחומר בזמן אמת בכל יום ושעה ללא זמינות רואה החשבון.

כדאי מאד להיות ב״לופ״ ולדעת מה מתרחש בנוגע לחשבונות ולכן לבקש פגישה תקופתית (בטלפון, בזום או פנים אל פנים).

 חשוב להתעדכן בדברים אך בו זמנית גם לסמוך על רואה החשבון ולתת לו לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

לפרטים נוספים השאירו פרטים או צרו קשר במספר – 050-2037889.

רואה חשבון במרכז
משרד רואי חשבון במרכז

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו 03-5792814 או להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם:

איך לבחור רואה חשבון

בחירת רואה החשבון המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור כל עסק, במיוחד עבור מי שבסיסו במרכז בו יש אינספור אפשרויות. רואה חשבון הוא שותף

קרא עוד »