רואה חשבון בבני ברק

תוכן עניינים
איתמר שניר
איתמר שניר

בני ברק היא אחת הערים המאוכלסות בישראל ופועלים בה עסקים רבים, קטנים וגדולים. כל אלה זקוקים לשירותי רואה חשבון בבני ברק שיבטיח שאלו ינהלו את חשבונותיהם הפנימיים ומול רשויות המיסים על הצד הטוב ביותר.

עסקים יכולים להיעזר ברואה חשבון לצורך ניהול שוטף של הכספים, הפקת משכורות, ניהול חשבונות ולהתייעץ בנוגע לפעולות השונות שהם מבצעים. שכירים יכולים להתייעץ בנושאי מיסים, פנסיה, קרנות חיסכון ולייעץ בתהליכים פרטיים של מכירת נכסים.

עבודה מול משרד רואה חשבון בבני ברק

רואה חשבון יכול לבצע את עבודתו כשעומדים לפניו הנתונים הנדרשים. הוא יכול לסייע בפעולות רבות אך הוא חייב לקבל מהלקוח את הנתונים או את ההרשאות לפעול בשמו. הדרך המשותפת מתחילה בפגישה ראשונית בה הלקוח מעלה את הצרכים השונים ורואה החשבון מתווה את הפעילות ונותן המלצות ראשוניות אותן יבחן לעומק בהמשך.

לאורך כל הדרך שני הצדדים צריכים לפעול בשיתוף פעולה כאשר הלקוח יכול להעלות שאלות ורואה החשבון יספק המלצות כשיראה לנכון. לעתים העבודה השותפת תיראה ״פשוטה״ וכל שהמשרד יבצע יהיה הגשת הדו״חות הנדרשים לרשויות כשהעסק בקושי ירגיש שהוא שותף לעניין (למעט העברת הנתונים). לעתים העבודה תדרוש יותר פעולות מצד הלקוח ובכלל זה בעיקר איסופי מסמכים ומידע.

שאלות שיש להעלות מול רואה חשבון בני ברק

בחירת רואה חשבון בבני ברק היא אחת החשובות להתנהלות השוטפת, של העסק, החברה ואפילו של אדם פרטי. לפני תחילת העבודה המשותפת כדאי להעלות את השאלות הבאות:

הניסיון של רואה החשבון בבני ברק מצביע על היכולת שלו לטפל בנושאים שונים שיעלו במהלך ההתקשרות. הוותק הוא לא הדבר היחיד שחשוב אך הוא יכול לספק הערכה עד כמה המשרד טיפל בנושאים מורכבים. גם לקוחות שבטוחים שהם לא זקוקים לטיפול מיוחד צריכים להעריך את הניסיון הקודם כיוון שלא פעם עולות שאלות נוספות הדורשות ידע נרחב.

כדאי להעדיף משרד שיכול להציע שירותי ראיית חשבון ושירותי הנהלת חשבונות תחת קורת גג אחת. עבודות שוטפות רבות כמו הפקת משכורות מתבצעות על ידי הנהלת חשבונות אך הן המקצועיות והידע של רואה החשבון יכולים לעזור מאד גם בפעולות אלו. כמובן, כאשר יש צורך לבצע פעולות של תיאום מס, הפחתת או החזר מס שבח ודומותיהן, אלו יבוצעו על ידי רואה החשבון.

המשרד צריך לספק שירותים שהוא מתמחה בהם. ישנם משרדים אשר עוסקים בתחומים מסוימים ואחרים נותנים שירותים נרחבים יותר. למשל, בתהליך מכירת נכס מומלץ לפנות לרואה חשבון אשר מכיר היטב את נושא מס השבח, שכבר התנסה בו רבות ושיוכל ללוות את העסקה ולהוביל למינימום תשלומים בהתאם למה שהחוק מאפשר. יש לוודא כי המשרד מכיר היטב את התחום ומנוסה בו.

מומלץ ליצור את הקשר הראשוני ברגע שעולה צורך בתחום החשבונאי. עסקים יכולים לבחור ליצור קשר בשלב הרעיון כדי לקבל מידע מקיף ולקבוע את תהליך הפתיחה. אלו אשר עובדים לבדם מול רשויות המיסים יכולים ליצור קשר בכל שלב כדי להעביר את הפעילות שלהם למשרד או להתייעץ בנושא נקודתי. אנשים פרטיים יכולים לפנות לייעוץ לקראת סוף שנת המס וכן לפני עסקאות גדולות ומשמעותיות בעלות השלכות כלכליות.

תקשורת היא אחד הדברים החשובים בעבודה החשבונאית והיא צריכה להיות נוחה ככל האפשר. כדאי לעבוד עם רואה חשבון בבני ברק שמקיים פגישות פנים אל פנים אך שעובד גם בשיחות טלפון לייעוץ ושמוכן לקבל את החומר והשאלות השונות באימייל. המטרה היא לפנות עם שאלות כשאלו עולות ולתת לבעל המקצוע לבחון את הנושא לעומק ולענות עליהן כשהוא זמין ויכול לפנות לכך את מלוא תשומת הלב.

עלויות משרד רואי חשבון בבני ברק

עלות שירותי ראיית חשבון משתנים בהתאם לפעילות המתבצעת. יש להבדיל בין ייעוץ חד פעמי לבין ייעוץ חודשי קבוע. כדי לקבוע את העלות על רואה החשבון להבין את מהות העבודה המבוקשת ובהתאם להציע הצעה.

לאחר קבלת הצעת המחיר ותחילת העבודה במשרד, לקוחותינו יכולים להיות רגועים ולדעת שאנו מטפלים בהם על הצד הטוב ביותר.  לשיחת היכרות ראשונית השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר במספר 050-2037889.

לתיאום פגישת ייעוץ חייגו 03-5792814 או להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם:

איך לבחור רואה חשבון

בחירת רואה החשבון המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור כל עסק, במיוחד עבור מי שבסיסו במרכז בו יש אינספור אפשרויות. רואה חשבון הוא שותף

קרא עוד »