תוכן עניינים

רואה חשבון במרכז

רואה חשבון ברמת גן

השקט הנפשי שלכם והתנהלות עסקית מושלמת עם רואה חשבון ברמת גן

בין אם אתם עצמאים, בעלי עסקים קטנים, בינוניים או גדולים; ודאי אם אתם בעלי חברה או עסק – אינכם יכולים לסכן את עצמכם בהתנהלות לקויה מול רשויות המס. לצורך כך, וכדי להוביל אתכם יד-ביד בכל נבכי החשבונאות הפיננסית שלכם ולענות על כל שאלה במהלך ההתנהלות הפיננסית השוטפת לאורך השנה, נולד הרואה חשבון ברמת גן בשבילכם. בלעדיו לא רק שאתם יכולים לאבד את הידיים והרגליים בזמן הגשת הדוחות השנתיים, אלא גם למצוא עצמכם בפני עונשים על הגשה לא נכונה או לא בזמנה. העסק מסתבך, כמובן, כשאתם פותחים עסק.

מהו רואה חשבון ברמת גן

רואה חשבון ברמת גן הוא מי שהוסמך ככזה על פי חוק רואי חשבון, תשט"ו-1955, ותפקידו הבסיסי הוא ביקורת על הדוחות הכספיים של לקוחותיו. משרד המשפטים הקים את מועצת רואי החשבון בישראל – שהיא האחראית על מתן הרישיון לעסוק במקצוע לאחר עמידה במבחנים. לצורך עיסוקו נדרש הרו"ח להיות בעל ידע רחב בתחומי החשבונאות, המסים, המימון, הביקורת החשבונאית, ועוד.

תפקידי רואה החשבון ברמת גן

רואה החשבון ברמת גן מספק שירותי ראיית חשבון, ביקורת חשבונאית, ייצוג הלקוח בפני רשויות המס, מלווה את הלקוח בפתיחת עסק חדש, מסייע לו לנהל את תזרים המזומנים שלו, לבצע תכנון פיננסי, להציע הערכות כדאיות של התנהלות עסקית זו או אחרת, ובשורה התחתונה – ללוות את הלקוח/העסק בעצה ובסיוע מקצועי לכל אורך השנה. הסיוע הזה נדרש הן עבור עוסקים פטורים, הן עבור עוסקים מורשים, חברות בע"מ, וגם שכירים שמתנהלים במקביל גם כעצמאים.

  • ראיית חשבון: בדיקת תקינות הדוחות הכספיים, עריכת ביקורת חשבונאית. הגשת דוחות תקופתיים עבור הלקוח וייצוגו מול רשויות המס, מע"מ והביטוח הלאומי; הגשת הצהרת הון אחת לשנה; ניהול הספרים התקין; ועוד.
  • הנהלת חשבונות שוטפת: מעקב שוטף לאורך השנה אחר תזרים המזומנים של העסק, הפקת דוחות רווח והפסד, בניית תחזית שוטפת, שירותי הפקת משכורות לעובדים, ועוד. הדבר כולל גם את הכנת הדוח השנתי למס ההכנסה, שבה מחויב כל מי שיש לו תיק במע"מ ובמס הכנסה, בדרך שבה ייכללו בו כמה שיותר הוצאות מוכרות וזיכויי מס המגיעים לנישום. בלבול המוח העצום הכרוך בהכנת דוח כזה והגשתו הם עול כבד מאוד. הם דורשים ידע מקצועי מעמיק, היכרות עם הגופים הממשלתיים, וכמובן עם כל הטפסולוגיה הנדרשת שתחסוך לכם את כל כאבי הראש ויאפשרו לכם להתמקד בניהול העסק.
  • בניית תוכנית עסקית: בין אם זה לעסק חדש – שמחייב הקמה מפוכחת ומפוקחת כדי לא להסתבך בהוצאות מיותרות, וכדי לגדול בהדרגתיות ובבטחה – ובין אם זה לעסק קיים. הייעוץ העסקי של הרואה חשבון ברמת גן כולל גם בדיקת המאזן החשבונאי כדי לבחון אפשרות רכישת מבנים, מכונות, מוצרים ואמצעים, כוח אדם, ועוד. רואה החשבון ידאג לבנות עבור בעל העסק תוכנית עסקית ראויה, ולצידה – יסייע במציאות פתרונות מימון גם במקרים של בעיות כלכליות וגם במקרים של רצון לצמוח. הליווי העסקי יכלול בקרה על התנהלות העסק, שיפור חולשות, תמחור יעיל, בדיקת כדאיות השקעות והוצאות, ועוד.
  • תכנון מס: כל עסק שאינו רוצה להיכשל חייב בתכנון מס מקצועי, הנעשה על ידי איש המקצוע שמבין במיסוי, בשוק ההון ובכללי הרגולציה. כדי להפחית ככל האפשר את המס שהעסק משלם – עליו להיערך בהתאם בסיוע איש מקצוע שמכיר את החוק ויודע כיצד לשאוב ללקוח הקלות מס והחזרי מס באמצעות זכויות והטבות.
  • שירותי גבייה: כל בעל עסק מנסה לדאוג לגבייה שוטפת של חובות הלקוחות, אולם לעיתים קרובות הניהול השוטף של העסק אינו מותיר לו זמן להתעסק עם תהליך הגבייה ומעקב ראוי אחר מצבת החובות. הרואה חשבון ברמת גן יבצע עבורו גם את הגבייה ויעקוב אחריה באורח שוטף.

רואה חשבון ברמת גן – כך למצוא את הנכון

אז אם גם אתם מחפשים את איש המקצוע המיומן, בעל הקשרים הנכונים במשרדים הממשלתיים והיכרות מעמיקה עם עולם הפיננסים, ואתם מתגוררים ברמת גן ובסביבתה – פנו אלינו ותקבלו מענה על כל הצרכים שלכם. זאת תוך תפירת חליפת ראיית חשבון מותאמת אישית וקבלת הייעוץ המהימן והמנוסה ביותר. ולא פחות חשוב – טיפול אישי מסור שבו הצרכים של הלקוח הם במוקד תשומת הלב והסיוע, בכל זמן שהוא ובכל שאלה שמתעוררת, תוך הבטחת התוצאות הפיננסיות הטובות ביותר לעסק והבטחת השקט הנפשי הגדול ביותר ללקוח.

חיפשתם רואה חשבון ברמת גן? פנו אלינו עכשיו!

לפרטים נוספים השאירו פרטים או צרו קשר במספר – 050-2037889

בוא נשוחח
Call Now Button